12 apr. 2017

Repetition av tidigare Rensautmaningar...

Hej fina läsare! Hur går det för er? Är ni igång och rensar och förenklar i era hem? Här hos mig har jag nu precis tagit mig igenom senaste Rensautmaningen och näst på tur står en repetering av de två första utmaningarna; förrådet och köket.
Det är nu 6 månader sedan köket fick sig en ordentlig genomgång och i förrådet har det samlats saker som ska ut till försäljning på Tradera och Blocket.


Jag räknar vara klar med kök och förråd under Maj och sedan går vi in i sommarmånaden Juni. Vi har som vanligt en lång lista på saker som behöver fixas ute i trädgården, byta panel och måla uthus mm. men jag lovar att hålla er uppdaterade och kommer kika in med jämna mellanrum både här och på Instagram @kommahem


//Tina


1 kommentar:

  1. Hej fina Tina <3
    Tack för din omtanke och tack för att du delar med dig.
    Känner igen mycket av det du skriver och det ger ändå hopp.
    Det behöver inte alltid vara så här...
    Ja, jag rensar. Har många saker som vi ska lägga ut på blocket och tradera. Småsaker säljer jag på FB loppis. sparar det på ett konto för vi behöver en del nytt till sovrummen. Vackra lampor tex..
    Samtidigt blir det ytligt mitt i allt... samtidigt som jag måste rensa bort saker för att få mer ro i själen, något jag vet att du förstår när jag skriver så.
    Ta hand om dig Tina!
    Många kramar Anna

    SvaraRadera